fbpx

שפת ה-Python היא המפתח לעולם ה-Data Science

זמן קריאה כ- 2 דקות

במהדורת GitHub’s State of the Octoverse, פורסם דו"ח מקיף ומעניין על המגמות הבולטות ביותר של מאגר הקוד.
למרות ששפת פיתוח הפייתון (Python), היא כבר שפת תכנות מבוססת, היא ממשיכה לצמוח בקצב מהיר, כמות המשתמשים בה עלה ב151% מאז שנת 2018.

בדוח של גיטהאב (GitHub), פורסם שחלק מעלייה מתמשכת זו, היא ישירות אודות ל-Data science.
מאחורי הצמיחה של שפת ה-Python, ישנה קהילה של מומחי Data Science וחובבים, קהילה זו, הולכת וגדלה בקצב מהיר – וכן הכלים וסביבות העבודה, בהם משתמשים בעבודתם השוטפת.
הכלים וסביבות העבודה, כוללים את חבילות הליבה הרבות של ה-Data science ומופקים על ידי Python, הם מורידים את המחסומים לעבודה בתחום ה-Data science ומספקים בסיס לפרויקטים באקדמיה ובחברות עסקיות.

אכן, מאגרי מידע ב-GitHub, בתחומי ה-Data science וה-Machine learning נהנו מצמיחה מדהימה. מפתחים (והחברות עבורן הם עובדים) מרגישים בבירור כי אנליטיקס ו-Machine learning הם המפתחות לעתיד ושפת ה-Python, ממלאת תפקיד משמעותי בכך.

ללמוד Python

חשיבות שפת פיתוח Python לתחום ה-Data science המתפתח במהירות, ללא ספק, מעלה את מניותיה של שפת תכנות זו. אם אתם מעוניינים לשדרג את כישורי הפיתוח שלכם וללמוד שפת פיתוח חדשה, שפת ה-Python, מומלצת.

אז מאיפה מתחילים?

אם שפת ה-Python חדשה לכם לגמרי, מומלץ להתחיל מהמדריך הזמין ב Python Software Foundation.

בשלב הבא, מומלץ לצפות בסדרת הסרטונים של מיקרוסופט  “Python for Beginners”, הסדרה כוללת 44 סרטונים המכסים היבטים שונים של קידוד (הסרטונים קצרים וידידותיים, באורך של 5 עד 13 דקות) .

לאחר שתהיו קצת יותר מיומנים, תוכלו להתחיל להתמקד בכתיבה מהירה יותר של פייתון (באמצעות פונקציות, רשימות ועוד), ניפוי באגים וכישורים מתקדמים אחרים. מגוון מדריכים וספרים (שחלקם חינמיים וחלקם בעלות חודשית) יסייעו לכם עם לימודי ה-Python בהקשר של ניתוח נתונים ותחומים אחרים.

בין אם אתם מתכננים להשתמש ב-Python לפיתוח backend ב-WEB, ניתוח נתונים, Machine learning, אפליקציות בינה מלאכותית (A.I.) או לתחומים אחרים, הדרך הטובה ביותר להתחיל ללמוד היא פשוט לשחק עם שפת התכנות. 

אתם יכולים להוריד את הגרסה האחרונה של שפת התכנות בדף ההורדות של Python, ואם אתם לא יכולים להחליט בין גרסאות 2 ו -3, דף זה, יסייע לכם לבחור. אם אתם רוצים לקיים אינטראקציה עם אנשים אחרים במסע הפייתון שלהם, ישנם גם מגוון מיאפים הנערכים בתחום.

בהצלחה!

אין תגובות עד כה

כתיבת תגובה

שלחו קו"ח
שלחו קורות חיים

    צרף קורות חיים:
    סוג הארגון המבוקש?
    היקף משרה מבוקשת?
    מיקום גיאוגרפי מבוקש?
    סוג העסקה מבוקש?

    רגע... לפני שאתם הולכים, את קורות החיים שלכם כבר שלחתם?

    תנו לנו לדאוג לכם למשרה מעולה!

      צרף קורות חיים:
      סוג הארגון המבוקש?
      היקף משרה מבוקשת?
      מיקום גיאוגרפי מבוקש?
      סוג העסקה מבוקש?