fbpx

חמישה דברים שאסור ללבוש לראיון עבודה

זמן קריאה כ- 2 דקות

רושם ראשוני חשוב מאין כמותו

בחיפוש עבודה רושם ראשוני נוצר עוד הרבה לפני שהמראיינ/ת רואים או מתקשרים איתכם בצורה כלשהי. כשמחפשים עבודה הרושם הראשוני נוצר כבר בשלב קורות החיים.

אם זומנתם לראיון עבודה סימן שקורות החיים והנסיון שלכם הרשימו את המעסיק הפוטנציאלי מספיק כדי לזמן אתכם לשיחה. אל תקלקלו את הרושם הזה עם לבוש לא מתאים.

הנה כמה עצות מהמגייסות של קבוצת אקסטרים איך לא תקלקלו לעצמכם:

      1) "למראיין אסור לשים לב לבגדים שלכם" – מספיקות כמה שניות למראיין לגבש דעה לגבי המועמד שמולו (בצדק או שלא בצדק) אז אנחנו מבינים את הצורך להרשים או להותיר חותם אבל אם המראיין שם לב לבגדים שלכם הוא לא

שם לב אליכם 

      ורוב הסיכויים שהקשב והמחשבה שלו יהיו נתונים לבגדים שלכם ולא למה שיש לכם לומר.

 

      2) "מבחן הריח" – לא, לא התכוונו לריח רע. ברור לנו שלא תגיעו לראיון עבודה עם ריח רע. אנחנו מתכוונים לאנשים שנוטים להפריז בכמות הבושם שהם משפריצים על עצמם. בושם שמריח טוב זה חשוב אבל כמו כל דבר בחיים מוגזם זה לא טוב.ריח הבושם שלכם לא צריך להשאר במשרד גם אחרי שאתם יצאתם ממנו. זה לא החותם שאתם רוצים להשאיר.

 

      3) "גילוח צחצוח" – כן, אנחנו יודעים, זה מזכיר לכם את ימי הטירונות באוהל בחמש בבוקר בשלשות אבל חשוב שתגיעו מגולחים ומצוחצחים לראיון, כולל הנעליים. אם זה לא מספיק טוב למ"כית בטירונות בטח לא יהיה מספיק טוב למעסיק הפוטנציאלי.

 

      4) "שלם זה הקרוע החדש" – אנחנו יודעים שהג'ינס הקרוע החדש שלכם עלה לכם הון תועפות בחנות האופנתית הקרובה לביתכם אבל בראיונות עבודה תגיעו עם בגדים שלמים.

 

    5) "טיפוס ססגוני" – בחיים הפרטיים שלכם אתם אולי טיפוסים ססגוניים אבל בראיונות עבודה מומלץ להמנע מצבעוניות יתר. בראיונות עבודה מומלץ להיות שמרן. שחור, כחול, אפור – כן. סגול, ורוד בוהק וירוק זרחני – לא. אלא אם כן אתם מתראיינים לעבודה במע"צ.

יש לכם רק כמה שניות לרושם ראשוני ויזואלי, כדאי שתנצלו אותם בתבונה.

לתפקיד הבא שלכם לחצו כאן.

אין תגובות עד כה

כתיבת תגובה

שלחו קו"ח
שלחו קורות חיים

    צרף קורות חיים:
    סוג הארגון המבוקש?
    היקף משרה מבוקשת?
    מיקום גיאוגרפי מבוקש?
    סוג העסקה מבוקש?

    רגע... לפני שאתם הולכים, את קורות החיים שלכם כבר שלחתם?

    תנו לנו לדאוג לכם למשרה מעולה!

      צרף קורות חיים:
      סוג הארגון המבוקש?
      היקף משרה מבוקשת?
      מיקום גיאוגרפי מבוקש?
      סוג העסקה מבוקש?