fbpx

שש דרכים להרוס לעצמכם את ראיון העבודה

זמן קריאה כ- < 1 דקות

בני אדם לא מושלמים, על זה אין צורך להרחיב. רוב האנשים משתדלים להצניע את חוסר השלמות הזה בראיונות עבודה אבל יש כאלו שלא כל כך מצליחים. הנה כמה דוגמאות משעשעות:


לבקש כסף לאוטובוס מהמראיין – המעסיק הפוטנציאלי לא אמור לשלם לכם על הנסיעות (צודק או לא? עניין לויכוח אחר). אם הגעתם לראיון העבודה ואין לכם כסף לתחבורה הביתה ממנו זה עלול לרמז שתכנון מראש וירידה לפרטים הם לא התכונות החזקות שלכם.


חייכם הפרטיים – יש גבול למידת העניין של המראיין בחייכם הפרטיים. ראיון עבודה הוא לא המקום לחלוק את הרגשות שלכם, הבעיות שלכם בחיים או החוויות שהיו לכם בראיונות עבודה אחרים. תשמרו את זה לאנשים זרים ברחוב.


יש לי שיחה חשובה – הטלפון הנייד שלכם צריך להיות כבוי או לפחות מושתק במהלך ראיון העבודה. אם הטלפון הנייד שלכם יצלצל ותשאלו את המראיין אם אכפת לו שתענו סביר שהתשובה שלו תהיה בבקשה תענה ותסגור אחרייך את הדלת.


תחביבים ותחומי עניין – התשובות שלכם בראיון העבודה צריכות להיות ממוקדות על הנסיון המקצועי שלכם והכישורים הרלבנטיים לו. אל תספרו למראיין שאתם רווקים, מגדלים שלושה חתולים ואוהבים ללכת על חוף הים בזמנכם הפנוי.


כמה ימי חופשה מגיעים לי – מעסיקים נוטים לרצות להעסיק אנשים שמתכוונים באמת לעבוד, מין קטע כזה של מעסיקים, לכן תמתינו עם השאלות על ימי החופש והתנאים הנלווים.


אל תתנהגו בחוסר נימוס – אף אחד לא ירצה להעסיק אנשים לא מנומסים או אנשים קולניים גם אם הם האנשים המקצועיים ביותר בתחומם.


יש לכם עוד סיפורים מצחיקים או עצות לראיונות עבודה? נשמח אם תשתפו.


הכנסו עכשיו לדף המשרות שלנו ותמצאו את התפקיד הבא שלכם.

אין תגובות עד כה

כתיבת תגובה

שלחו קו"ח
שלחו קורות חיים

    צרף קורות חיים:
    סוג הארגון המבוקש?
    היקף משרה מבוקשת?
    מיקום גיאוגרפי מבוקש?
    סוג העסקה מבוקש?

    רגע... לפני שאתם הולכים, את קורות החיים שלכם כבר שלחתם?

    תנו לנו לדאוג לכם למשרה מעולה!

      צרף קורות חיים:
      סוג הארגון המבוקש?
      היקף משרה מבוקשת?
      מיקום גיאוגרפי מבוקש?
      סוג העסקה מבוקש?