fbpx

איך למצוא משרה טובה יותר בלי לחפש

זמן קריאה כ- < 1 דקות

בוודאי שמתם לב שמשרות מתאימות, מעניינות ומתגמלות לא תמיד נמצאות שם בדיוק כשאתם מחפשים עבודה. במקרה הטוב הן צצות דווקא כשאתם עובדים ואפילו מרוצים באופן יחסי, ומציבות בפניכם דילמה. במקרה הרע – אינכם יודעים על קיומן.

לא משנה באיזה שלב אתם בקריירה המקצועית שלכם, אף פעם לא מאוחר להתקדם ולעשות שינוי. משום כך, גם אם אינכם מחפשים עבודה באופן פעיל, כדאי לכם להשאר בתמונה; דרוכים ומוכנים להזדמנויות תעסוקתיות חדשות ומצויידים בקורות חיים מעודכנים.

גישוש נינוח שכזה מוריד הרבה מהלחץ המאפיין לא פעם חיפוש עבודה אקטיבי. הוא מאפשר להקדיש מחשבה למכלול השיקולים שעל הפרק ולהגדיר בדיוק סדרי עדיפויות ומאפיינים לרבות שכר, דרגה, אופק תעסוקתי, תרבות ארגונית, גמישות, איזון בית-עבודה ועוד. כך, בנחת, תוכלו לתכנן את הצעד הבא בקריירה ותבטיחו התאמה מרבית בינו לבין הצרכים והמטרות שלכם.

אולם, משרות טובות, ובוודאי שמצוינות, לא דופקות כך סתם בדלת (בדרך כלל). חיפוש משרה פאסיבי, גם אם נינוח ודיסקרטי, מצריך עבודה, ולכן יש בו מלכוד: מעט עבודה שתעשו בעצמכם, לא תניב תוצאות של ממש, הרבה עבודה – דורשת זמן שלא תוכלו להקדיש לה ותלווה בחשיפה בלתי נמנעת שממילא לא תהיו מעוניינים בה.

לשם כך בדיוק אנחנו קיימים. בוטיק ההשמה של Extreme מתמחה ברקיחת שילובים תעסוקתיים אופטימליים. קשרי העבודה ההדוקים שלנו עם ארגונים וחברות מאפשרים לנו לסנן וללקט עבורכם, מתוך מגוון אדיר של אפשרויות והזדמנויות, את המשרות המתאימות לצרכים ולמטרות שהגדרתם.

אנחנו לא מאמינים ב"בערך" ולא בבזבוז זמן יקר. אנחנו כן מאמינים בשותפות אמיתית ובשקיפות מירבית, ומבטיחים לדבר מעט ולעשות הרבה. נשמח לייעץ לכם, לסייע בהתלבטויות, להעניק הכוונה ולספק שירות מותאם, דיסקרטי, מיומן ומקצועי.

אישה חכמה אמרה פעם:
"If an opportunity doesn't knock, build a door"

להרשמה לקבלת משרות חמות ברגע שהן מתפרסמות

אין תגובות עד כה

כתיבת תגובה

שלחו קו"ח
שלחו קורות חיים

    צרף קורות חיים:
    סוג הארגון המבוקש?
    היקף משרה מבוקשת?
    מיקום גיאוגרפי מבוקש?
    סוג העסקה מבוקש?

    רגע... לפני שאתם הולכים, את קורות החיים שלכם כבר שלחתם?

    תנו לנו לדאוג לכם למשרה מעולה!

      צרף קורות חיים:
      סוג הארגון המבוקש?
      היקף משרה מבוקשת?
      מיקום גיאוגרפי מבוקש?
      סוג העסקה מבוקש?