fbpx

איך להפוך את קורות החיים שלך לאטרקטיביים יותר

זמן קריאה כ- 2 דקות

קורות החיים שלך הם כרטיס הביקור שלך כאשר אתה מחפש עבודה. הם טומנים בחובם כוח עצום, שכן קורות חיים הכתובים בצורה טובה, יקדמו אותך צעד קדימה בדרך למשרה, ואילו קורות חיים הכתובים בצורה לא נכונה יגיעו במהרה לתיקיית הDELETED.
מהניסיון שלנו למדנו כי גם אנשים משכילים ביותר ומצליחים מאד, עושים טעויות רבות בכתיבת קורות החיים שלהם. כולנו יודעים לרשום קורות חיים ברמה בסיסית, אבל בשימוש במספר "טריקים" אנו יכולים לקדם את עצמנו על יתר מאות המועמדים האחרים.
הנה כמה טיפים שיקרבו אותך אל עבר המשרה הנחשקת!

1) הקפד שקורות החיים שלך יהיו מסודרים ויזואלית.
מעסיקים היום, מקבלים כמות גדולה של קורות חיים לכל משרה, לעיתים אפילו אלפי קו"ח. מסיבה זו, חשוב שקורות החיים שלך יהיו כתובים בפונט ובגופן אחיד ומסודרים מבחינה ויזואלית, כך שיהיו נוחים לקריאה. מאחר והמעסיק, מסנן מספר רב של קורות חיים ביום, קורות חיים מסורבלים, לרוב ייתפספסו ומועמדותך תפסל ללא בחינה מעמיקה יותר, ועל כן, חשוב שיהיו נוחים לקריאה.

2) הקפד לכך שקורות החיים שלך יהיו תמציתיים ובהירים .
פרט על הנסיון התעסוקתי על-פי סדר כרונולוגי יורד, הכוונה מהנוכחי לקודמיהם. בנוגע לכל משרה, ציין את השנים בהן עבדת בה, את שם החברה ואת התפקיד שאותו מילאת. הוסף גם מס' מילים על תחום העיסוק של החברה. היה ענייניי והימנע מתיאורים ארוכים ומייגעים, שכן הרבה מועמדים בנסיון להרחיב ולא להחסיר פרט בקורות חיים, כותבים קורות חיים ארוכים מדי. שים לב לכך, שכן קובץ קורות חיים ארוך, עלול לגרום למעסיק "לרפרף" על גבי קו"ח ולפספס פרטים חשובים. יחד עם זאת, שים לב שאינץ מחמיץ פרטים שעשויים להיות רלוונטיים לנסיון שלך. לדוגמא, האם עבדת בסביבת Windows או Linux, האם עבדת מול SQL Server ועוד.

3) התאם את קורות החיים שלך למשרה אליה אתה מעוניין להגיש מועמדות.
לכל תפקיד קיימות דרישות מסוימות, מומלץ מאד להתאים את מסמך קורות החיים לסוג העבודה. באופן עקרוני, מומלץ שלא לשלוח קו"ח בצורה אוטומטית לכל המשרות, אלא להתאים את הקובץ לסוג התפקיד, לסנן מידע שלא מתאים או שאינו חשוב, וכן להדגיש את מה שרלוונטי למשרה. כתוב מידע מפורט על התפקיד שביצעת והינו רלוונטי לדרישות התפקיד המוצע, והימנע מפירוט יתר במשרות שאינן רלוונטיות.

4) הוסף מילות מפתח ו" BUZZ WORDS" לקורות החיים שלך
בימים אלה, חברות רבות, עושות שימוש במערכות מידע או בתוכנות סריקה של קבצי קורות חיים על מנת לבצע סינון שלהם. תוכנות אלה, סורקות את קבצי קורות החיים שמגיעים אליהן לפי מילות מפתח, אותן בוחר המגייס, וזאת בשל הצורך לחסוך בזמן ולייעל את תהליך מציאת העובד המתאים ביותר. על כן, קורות חיים המכילים בתוכם את כל מילות המפתח הרלוונטיות לתחום בו אתה עוסק, יקדמו אותך ויקרבו אותך אל ראיון העבודה המיוחל. נבוסף, אל תשלח קורות חיים בצורת טבלא או בקובץPDF, אלה אינם נקלטים כשורה במערכת ועלולים לעקב את מועמדותך למשרה.

אחרי שקראתם ושיפצתם את קורות החיים שלכם תוכלו להכנס לדף המשרות שלנו ואולי תמצאו שם קריירה.

הבהרה: הטיפים מנוסחים בלשון זכר אך מיועדים, כמובן, לנשים ולגברים כאחד.

אין תגובות עד כה

כתיבת תגובה

שלחו קו"ח
שלחו קורות חיים

    צרף קורות חיים:
    סוג הארגון המבוקש?
    היקף משרה מבוקשת?
    מיקום גיאוגרפי מבוקש?
    סוג העסקה מבוקש?

    רגע... לפני שאתם הולכים, את קורות החיים שלכם כבר שלחתם?

    תנו לנו לדאוג לכם למשרה מעולה!

      צרף קורות חיים:
      סוג הארגון המבוקש?
      היקף משרה מבוקשת?
      מיקום גיאוגרפי מבוקש?
      סוג העסקה מבוקש?