4 כללי הזהב לאיתור המועמד המתאים ביותר לסטארטאפ שלכם

זמן קריאה כ- 2 דקות

גיוס העובדים המתאימים ביותר לחברת הסטארטאפ שלך, בעל חשיבות עליונה.
העובדים הם אלה שמניעים את החברה ודוחפים אותה למצוינות בכל החזיתות. חברת הסטארטאפ שלכם תהיה מוצלחת כמו האנשים שבחרתם לגייס. לכן, כל כך חשוב לבחור נכון כבר מההתחלה.

 

במיוחד בשבילכם, ריכזנו 4 כללי הזהב לאיתור המועמד המתאים ביותר לסטארטאפ:

1. לחטוף מועמד שרק סיים לימודים
סטודנטים בתחילת דרכם אשר קיבלו את התואר או את התעודה, רעבים לעשייה. הם נכס אמיתי לחברות סטארטאפ והם גם יתחברו לחזון. הם מעוניינים להרחיב את קורות החיים שלהם ולהראות נכונות להישאר בתפקיד, מהלך אשר יביא לצמיחה מהירה.

2. להגיע למיטאפים ואירועים נוספים בתחום היזמות
זה לא סוד שהרבה מועמדים אשר מחפשים עבודה הולכים למיטאפים ואירועי יזמות על הבר למשל, בשביל למצוא את החברות המגייסות. אירוע אחד יכול "לסגור פינה" עבור מספר משרות בסטארטאפ. תחשבו על זה כמו כנס תעסוקה של העולם החדש. אפילו לא צריך למכור את החברה, המועמדים יפנו אליכם, רק זכרו לרשום על התג שלכם "מגייס" או "אחראי כוח אדם".

3. הקמת מחנה אימונים בחברה
חפיפת עובד חדש היא עניין יקר המצריך משאבים, זמן וכסף. הקמת מחנה אימונים בתוך החברה יבטיח את ההכשרה הטובה ביותר וגם יאפשר למועמד זיקה חזקה למותג, כי הוא כבר משקיע שם את זמנו ומקבל הכשרה בתחומים חדשים. תחשבו על זה בתור מבחן הסינון האולטימטיבי.

4. רשתות חברתיות
היום אפשר למצוא הכל ברשת החברתית: טיפים לניקוי כתמים מהשיש, תמונות של חתולים חמודים וגם משרות נחשקות. זהו ערוץ מעולה ךפרסום משרות, כתבות שנכתבו על הסטארטאפ שלכם ועלויות הפרסום בו נמוכות משמעותית ביחס לערוצים אחרים.
קבוצות פייסבוק רבות מציעות לפרסם משרות והרבה מהן בחינם. לפני שאתם מפרסמים את המשרה חשוב לוודא:
- שמותג החברה שלכם חזק דיו כדי למשוך אליו את המועמדים הנכונים.
- שהמודעה מושכת, אבל לא קליקבייט, בשביל להראות את יתרונות החברה ודרישות התפקיד.

אהבתם את הטיפים ואתם רוצים עוד? צרו איתנו קשר ונשמח לעזור לכם לגייס את העובדים המתאימים ביותר עבור הסטארטאפ שלכם.

אין תגובות עד כה

כתיבת תגובה