אחראי/ת משמרת HELP DESK
מס' המשרה: 22497
שם המשרה: אחראי/ת משמרת HELP DESK
אזור: גוש דן
תיאור של המשרה:
לארגון פיננסי מוביל בתחומו באיזור השפלה, דרוש/ה אחראי/ת משמרת HELP DESK
תיאור המשרה:
· ניהול פניות מכל הערוצים והתאמת השירות בצורה שתשפר את הזמינות ותצמצם עומסים, יחד עם מנהלות הצוותים.
· שמירה על יעדי שירות ויעילות גבוהים תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של שירות.
· טיפול בתקלות ובפניות מורכבות שדורשות ידע מעמיק.
· הנעת הצוות לעמידה ביעדים ולשיפור הביצועים.
· עבודה בשיתוף פעולה עם מנהלות הצוותים ולוודא שהסטנדרטים מתבצעים כראוי, תוך ניתוח דוחות והמלצה על שינויים במידת הצורך.
דרישות:
· ניסיון במוקדי שירות (נציג טלפוני/טכני) – חובה.
· ניסיון בניהול צוותים במוקדי שירות – חובה.
· יתרון: תעודת הסמכה בניהול רשתות או תחום דומה.