דף משרה

מנהל/ת תלונות לקוח

מס' המשרה:

שם המשרה: מנהל/ת תלונות לקוח

אזור: 0

תיאור של המשרה:
לחברת מוצר מובילה בתחום הרפואי דרוש/ה מנהל/ת תלונות(Case Handle)
בתפקיד זה יוגדר/תוגדר ה-Case Handler כ- Focal Point יחיד/ה למערכת דיווחים לפתיחת תלונות בזמן התקנת המערכת של החברה.
במסגרת התפקיד- קבלת התלונה  ביצוע אלוקציה של המשימות לטיפול בתלונה  מעקב אחר המשימות {העובד/ת יבצע/תבצע Follow up (ישיבה יומית של חלוקת משימות) עבור Action Items אשר יקבעו ע"י הצוות}  וידוא סגירת תלונה.
דרישות
תואר אקדמאי
זיקה טכנית- חובה!
שליטה באקסל ברמה גבוהה (Pivot, Vlookup וכד')
אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה ודיבור)- ייתכן ראיון באנגלית.
יכולות בינאישיות גבוהות
יכולת תפיסה מהירה בסביבה מולטידיסיפלינרית.

הגש מועמדות למשרה

צרף קורות חיים:

אני מעוניין לקבל עדכונים על משרות חמות למייללא, תודה

למשרות נוספות בתחום ה- »