fbpx

דני רופ ואלמנטור – חשיבה מחוץ לקופסא

זמן קריאה כ- 2 דקות

אין היום פיסת תוכן שנכתבת, בפרט בנושא משאבי אנוש, שלא מתחילה במילים ״תקופה הקורונה היא תקופה מאתגרת״.
אותי באופן אישי די מתיש לקרוא על אתגרים של עבודה מרחוק , לא כי אני צולחת אותם ב 100% אלא כי אני מעדיפה להתמקד בהזדמנויות.

אני כמובן מודעת לעובדה שיש אנשים וארגונים רבים שנמצאים בתקופה קשה. לנו באלמנטור יש מזל גדול להיות בתחום שהוא יחסית חסין לקורונה, תחום הפלטפורמות לבניית אתרים, ואנחנו מנצלים את ההזדמנות שנקרתה בדרכנו כדי לבנות את מיתוג המעסיק שלנו ולהגדיל את העניין ואת האטרקטיביות שלנו בעיני מועמדים פוטנציאליים.

אנחנו באלמנטור חווים צמיחה מטורפת בחודשים האחרונים; יעדי הגיוס שלנו עולים כל הזמן ואנחנו מצפים לגדול בכמות העובדים שלנו מ-200 ל-400 בתוך חצי שנה. עם זאת עדיין ישנו אתגר לגייס את הטאלנטים המתאימים ביותר.
כדי לייצר מוטיבציה לעבוד אצלנו, יצאנו בקמפיין גיוס מיוחד בהשתתפות דני רופ על מנת לנצל את העניין סביב היותו מפוטר טרי. אנחנו חברה שמעולם לא עבדה עם פרזנטור וכל התהליך היה חדש ומיוחד, אבל כשיש הזדמנות לקריאייטיב מיוחד - אנחנו לא נוותר עליה.
דני רופ היה שותף מדהים לתהליך; הוא היה מצחיק, זורם ושיתף, על דעת עצמו, כל סרטון וכתבה שנעשו בעקבות הקמפיין. המהלך עשה פלאים לאלמנטור ולראייה, חווינו גידול של 200% בהגשת קורות החיים והקמפיין עצמו זכה למאות אלפי צפיות בכל הפלטפורמות, כמעט ללא השקעה כספית.
אלמנטור, בזכות הקמפיין, הפכה לחברה ששמה שגור בפי אנשים רבים והיא כיום חברה מוכרת, שמעוררת עניין וסקרנות.

אז עכשיו, ככל הנראה, חיברתם את הנקודות ונזכרתם איפה שמעתם על אלמנטור וזה אכן זמן טוב לקחת צעד אחורה ולספר לכם את הסיפור המיוחד שלנו באלמנטור.
אלמנטור לא הוקמה, כפי שניתן היה לחשוב, על ידי יוצאי 8200 או טכניון, אלא על ידי 2 בוגרי ישיבה; יוני לוקסנברג ואריאל קליקשטיין וכתוצאה ישירה מכך הוטמעה אצלנו ההבנה הזו, שאנשים טובים ומוכשרים, יכולים להגיע ממקומות מגוונים, דבר הבא לידי ביטוי ועובר כחוט השני באופן שבו אנחנו מגייסים אנשים. אנחנו מחפשים באלמנטור אנשים בעלי תשוקה, תעוזה וחזון. פחות מעניין אותנו מאיפה הגיעו ומה למדו. חשוב לנו מה הם מביאים לשולחן ללא קשר לזהותם. לראייה, יש באלמנטור עובדים חרדים, חילוניים, להט״בים, ערבים, נוצרים ועוד. הדרך להכיל ולקבל קשורה לאופן שבו אנחנו מחברים עובדים לארגון.

התקופה שאנו חיים בה כרגע מאפשרת לארגונים רבים לבלוט ולהיות אטרקטיביים בפני מועמדים חדשים וכמובן לעובדים בארגון. הכל היא שאלה של זווית הסתכלות.
אני מאמינה שיצירתיות ולמידה מתמדת הן המפתח לייצר ארגון גמיש ודינמי שיודע להתמודד עם האתגרים של העולם החדש.

הקליקו כאן לפרסומת:
https://bit.ly/2L6VYXR

 

מחפש עבודה בתחום הטכנולוגי? 

מוזמן להיכנס ללינק למטה ולשלוח קו"ח, אנחנו נדייק עבורך את המשרה הבאה

ידוע לך גם על חברים שמחפשים עבודה בתחום? מוזמן לעזור להם גם ולשלוח אלינו קו"ח שלהם

להגשת קו"ח

אין תגובות עד כה

כתיבת תגובה

שלחו קו"ח
שלחו קורות חיים

    צרף קורות חיים:
    סוג הארגון המבוקש?
    היקף משרה מבוקשת?
    מיקום גיאוגרפי מבוקש?
    סוג העסקה מבוקש?

    רגע... לפני שאתם הולכים, את קורות החיים שלכם כבר שלחתם?

    תנו לנו לדאוג לכם למשרה מעולה!

      צרף קורות חיים:
      סוג הארגון המבוקש?
      היקף משרה מבוקשת?
      מיקום גיאוגרפי מבוקש?
      סוג העסקה מבוקש?