fbpx

המיומנויות שיקדמו את קריירת ההייטק שלכם ב2019

זמן קריאה כ- 2 דקות

החלטתם ששנת 2019 זאת ה-שנה שלכם? מעולה. זה השלב הראשון. כדי לקדם את הקריירה שלכם במהלך שנת 2019, זה הזמן המושלם לקבל כמה החלטות.
התחילו בקטן, הגדרת מטרות שאפתניות מדי, עלולה להיות מתכון לכישלון.

ככל שהמטרות שלכם יהיו מדוייקות יותר, כך יגדלו הסיכויים שלכם להצליח. יחד עם זאת, עליכם לבחור מטרות שתהיה להן השפעה מהותית על הקריירה שלכם.

 

המיומנויות שיתנו לכם יתרון יחסי בשוק העבודה ב2019:

1. שפרו את המיומנויות הרכות שלכם
חברת גוגל ערכה מחקרים נרחבים על מנת לקבוע את המיומנויות הנדרשות מעובדי החברה. הן קבעו 7 מיומנויות שחשוב שיהיו לעובדי החברה:
• יכולת אימון טובה
• יכולת תקשורת והאזנה טובה
• מודעות חברתית גבוהה
• אמפטיה ותמיכה כלפי קולגות
• חשיבה ביקורתית
• יכולת פתרון בעיות
• חיבור ויצירת רעיונות מורכבים

לדברי גוגל, עובד בעל חלק ממיומנויות רכות אלה או כולן, יהיה עובד אפקטיבי יותר ומחוזר בשוק העבודה. רכישת מיומנויות רכות אלה אורכת זמן. לרוב, כישורים מסוג זה נלמדים בעיקר באמצעות תצפית על אחרים ויצירת התנהגויות חדשות. עדיף לפרק כל מיומנות לחלקים קטנים, ולמקד את הזמן והאנרגיה בלמידת חלק אחד בלבד בכל פעם.

2. הוסיפו לארגז הכלים שלכם את מיומנויות Cybersecurity ו-AI
בין אם אתם אחראים למניעת חדירה לרשת, פיתוח תוכנה או אפליקציות מובייל, או ניהול ותחזוקה של מסדי נתונים מרובים, הוספת מיומנויות Cybersecurity כמו: גילוי פריצה, הצפנה או פרוטוקולי אבטחה לרשימת הכישורים שלכם, בתחילת שנת 2019, תסייע לכם למנף את הקריירה שלכם.

על פי דו"ח 2019 State of IT Careers של Spiceworks, ידע ב Cybersecurity הוגדר כמיומנות החשובה ביותר שיחפשו מחלקות ה-IT אצל מועמדים בשנת 2019. אם אתם מעוניינים להתקדם בקריירת ההייטק שלכם, צעד חכם יהיה ללמוד ולהעמיק את הידע שלכם בנושא הגנה על רשתות מחשבים.
תחום לימוד נוסף בו מומלץ להשקיע, הוא ה-AI (בינה מלאכותית). מהמחקר עולה, שלאחר תחום ה- Cybersecurity , תחום הAI, יספק ערך רב לארגונים. כך שעובדים בעלי ידע בתחומים אלה, יהיו מועדפים על חברות מגייסות.

3. הפכו למומחי DevOps
אם עדיין לא עשיתם את זה, עכשיו זה הזמן. אמצו את גישת ה-DevOps, בעיקר אם אתם עובדים בחברה בינונית ומעלה. על פי הדו"ח של Spiceworks, חברות בסדר גודל בינוני (500-1000 עובדים), נוטות לחפש ולתת עדיפות למועמדים בעלי כישורי DevOps, בעוד שחברות קטנות יותר, נוטות לתת עדיפות לשכירים טכנולוגיים עם מיומנויות בחומרה ובתשתיות.

4. קדמו את הקריירה שלכם על ידי מתן סיוע לאחרים
אתם ודאי יודעים שהרחבת רשת הקשרים המקצועית שלכם, תוכל לפתוח לכם דלתות ולהביא ליצירת קשרים נוספים, שיסייעו לכם למנף את הקריירה שלכם, יחד עם זאת, סיוע לאחרים היא דרך אפקטיבית יותר להגברת ההצלחה שלכם. הסיבה לכך היא שהדדיות היא בסיס המעודד צמיחה מקצועית ובניית מערכות יחסים. סיוע לאחרים, יבסס אתכם כמנהיגים, וכך תוכלו לקצור פירות ב-2019 והלאה.

5. אתגרו את עצמכם ועשו דבר אחד חדש
הכירו את עצמכם ואת התחום שלכם, דעו מהן החוזקות המקצועיות שלכם והגדירו לעצמכם מהן המיומנויות או התהליך שעליכם לעבור, על מנת להתקדם בקריירה.
אם אתם צריכים להשקיע זמן כדי ללמוד DevOps, תכנות Blockchain או טכניקות Security, במטרה לקדם את הקריירה שלכם, פשוט עשו את זה. היו הישגיים, התמקדו בנקודות החשובות לקריירה שלכם והגדירו אותן בראש סדר העדיפויות שלכם לשנה הקרובה.

שיהיה בהצלחה!

אין תגובות עד כה

כתיבת תגובה

שלחו קו"ח
שלחו קורות חיים

    צרף קורות חיים:
    סוג הארגון המבוקש?
    היקף משרה מבוקשת?
    מיקום גיאוגרפי מבוקש?
    סוג העסקה מבוקש?

    רגע... לפני שאתם הולכים, את קורות החיים שלכם כבר שלחתם?

    תנו לנו לדאוג לכם למשרה מעולה!

      צרף קורות חיים:
      סוג הארגון המבוקש?
      היקף משרה מבוקשת?
      מיקום גיאוגרפי מבוקש?
      סוג העסקה מבוקש?