fbpx

איך למצוא עבודה ב – LinkedIn?

זמן קריאה כ- 2 דקות

אחת הדרכים הטובות ביותר לחיפוש עבודה היא דרך ה-LinkedIn רשת קשרים הגדולה בעולם עם 300 מיליון חברים ומעל למיליון איש בארצנו הקטנטונת. הרשת מורכבת מ97% מהמגייסים ברשת בישראל לאיתור וגיוס עובדים, אך כמו-כן גם מורכבת ממספר רב של אנשים שמחפשים עבודה. כדי להפוך את הפרופיל שלכם לבולט יותר מבין שאר מחפשי העבודה , יש להתייחס למספר דגשים:

עיצוב פרופיל הLinkedIn האישי:

פרופיל הLinkedIn הולך לשמש אתכם  כקורות-חיים ברשת החברתית, לכן מאוד חשוב שהפרופיל יראה רשמי ורציני, הדבר הראשון שמעסיקים רואים כשנכנסים לפרופיל זו התמונה שלכם, לכן חשוב מאוד לבחור תמונה מקצועית , בדומה לתמונת פספורט. צרו כותרת מושכת לפרופיל שלכם, מגייסים משתמשים במנוע החיפוש שב LinkedIn לפי מילות חיפוש, לדוגמה: .net, QA, C# וכן הלאה, התוצאות שהLinkedIn מציג הוא לפי הכותרת שרשמתם על עצמכם, לכן  בכתיבת הכותרת (הגדרת התפקיד), נסו לחשוב על מילות חיפוש רלוונטיות לתחום שלכם ומה המעסיק הפוטנציאלי שלכם עלול לחפש. בנוסף, כתבו תקציר מקצועי על עצמכם בגוף ראשון וגם כאן השתמשו במילות חיפוש רלוונטיות לפי הניסיון המקצועי שלכם.
כאשר אתם עורכים את הפרופיל שלכם, חשוב שהוא יראה בדומה לקורות חיים שלכם, יש לכם אופציה להראות איפה עבדתם או עובדים כעת, וכמו-כן אם יש לכם תואר או שניים, גם זה מאוד חשוב לציין בפרופיל.

 להתחבר לכמה שיותר משתמשים וקבוצות בLinkedIn (במיוחד למעסיקים):

באופן כללי מומלץ להתחבר לפחות ל50 קבוצות רלוונטיות ול500 ויותר משתמשים בLinkedIn וביניהם מגייסים. אנשי גיוס משקיעים מאמצים ברשתות חברתיות כדי למצוא את המועמדים המתאימים, אך אתם יכולים להבליט את עצמכם על פני אחרים בכך שתיצרו קשרים עם כמה שיותר מגייסים ומנהלי משאבי אנוש בחברות שונות ומגוונות במשק. אפשר למעסיקים ליצור עמך קשר ב-Contact Info על-ידי השארת פרטי התקשרות שלכם כגון: מייל, טלפון או אתר אישי אם קיים. המלצה נוספת שיכולה להועיל היא להתחבר לפחות ל50 קבוצות בLinkedIn, אם זה קבוצות הרלוונטיות לעיסוק שלכם או קבוצות דרושים שבו מתפרסמות משרות היכולות להיות רלוונטיות לניסיון המקצועי שלכם.

בקשו המלצות וחיזוקים:

בפרופיל האישי שלכם ניתן למצוא אזור המוקדש  לRecommendations באזור זה אתם יכולים לבקש מקולגות או מעסיקים שיתנו עליכם המלצה אישית עליכם בתור בעלי מקצוע, נסו לקבל המלצות מפורטות ולא שורה אקראית, כדי שיתפסו כאמינות ומקצועיות. כמו-כן מומלץ גם להשתמש באזור של ה- Endorsements , בחלק זה אפשר להגדיר את תחומי העיסוק שלכם ולתת לאנשי מקצוע אחרים אופציה להעיד על יכולותיכם בתחום, מעין המלצה ללא מילים. בקשו ממכרים וקולגות לחזק את הכישורים המקצועיים שלכם, ככל שתצליחו להשיג יותר כאלה, כך הפרופיל שלכם יראה טוב יותר בעיני מעסיקים פוטנציאלים.

הכנסו עכשיו לדף המשרות החדש שלנו בו תוכלו להתעדכן בכל הצעות העבודה שלנו.

שיהיה בהצלחה בחיפוש העבודה החדשה,
לירון

אין תגובות עד כה

כתיבת תגובה

שלחו קו"ח
שלחו קורות חיים

    צרף קורות חיים:
    סוג הארגון המבוקש?
    היקף משרה מבוקשת?
    מיקום גיאוגרפי מבוקש?
    סוג העסקה מבוקש?

    רגע... לפני שאתם הולכים, את קורות החיים שלכם כבר שלחתם?

    תנו לנו לדאוג לכם למשרה מעולה!

      צרף קורות חיים:
      סוג הארגון המבוקש?
      היקף משרה מבוקשת?
      מיקום גיאוגרפי מבוקש?
      סוג העסקה מבוקש?