fbpx

לא כל הנוצץ זהב

זמן קריאה כ- < 1 דקות

רגע לפני שמתחילים לחפש עבודה, חשוב להבין מה אנחנו מחפשים; על מה אנחנו מוכנים לוותר ואילו דברים הם מהותיים עבורינו. בעולם מלא גירויים והצעות עבודה ממקומות שונים, יש לזכור שלא כל הנוצץ זהב.

מקום העבודה הופך להיות עבור רבים מאיתנו בית שני (אם לא עיקרי). אנו מבלים בו את רוב שעות היום וחולקים עם עמיתינו לעבודה את כל אירועי החיים.
בעוד מוטיבציה חיצונית (שכר) היא חשובה מאוד, יש לזכור כי ישנם מניעים נוספים רבים שמשפיעים על שביעות רצוננו ממקום העבודה בשורה התחתונה.
עניין אישי בתחום החברה, עניין מקצועי והתפתחות אישית, יחס אישי וחם, צוות מגובש, סביבת עבודה נעימה, ארגון יציב, הנהלה תומכת- כל אלו הם רק חלק מהדברים הנוספים שצריכים להלקח בחשבון בטרם אנו מחליטים על צעדנו קדימה.

אז אומנם על רוב הדברים קשה לעלות מראיון אחד או שניים, אך המלצה שלנו- בררו קצת על החברה שאליה אתם מתמיינים. היכנסו לאתר החברה- בידקו קצת על הצוות, הוויי החברה, תוכן עיסוק החברה. חפשו ברשתות החברתיות, אולי אף תגלו שאחד ממכריכם עובד או מכיר מישהו שעובד בחברה ותוכלו לקבל מידע קצת יותר מהימן. נסו להשאר עם כמה שיותר תשובות וכמה שפחות סימני שאלה גם ברמה אישית, ולא רק ברמת השכר.

תתפלאו לשמוע שבמבחן התוצאה- דווקא אותה מוטיבציה פנימית (בתוכה מגולם הפן האישי) היא זו שמנצחת את המוטיבציה החיצונית (שכר). אז עשו בדק בית בטרם התקדמתם הלאה, שלא תמצאו את עצמכם מתחרטים על החלטות גורליות בניסיון המקצועי שלכם.

הכנסו עכשיו לדף המשרות שלנו ומצאו את הקריירה הבאה שלכם

אין תגובות עד כה

כתיבת תגובה

שלחו קו"ח
שלחו קורות חיים

    צרף קורות חיים:
    סוג הארגון המבוקש?
    היקף משרה מבוקשת?
    מיקום גיאוגרפי מבוקש?
    סוג העסקה מבוקש?

    רגע... לפני שאתם הולכים, את קורות החיים שלכם כבר שלחתם?

    תנו לנו לדאוג לכם למשרה מעולה!

      צרף קורות חיים:
      סוג הארגון המבוקש?
      היקף משרה מבוקשת?
      מיקום גיאוגרפי מבוקש?
      סוג העסקה מבוקש?