fbpx

חמש טעויות שאסור לעשות ברשתות החברתיות כשמחפשים עבודה

זמן קריאה כ- < 1 דקות

הבלוג הקודם עסק בעצות כיצד ניתן להשתמש ברשתות חברתיות כדי למצוא עבודה. הבלוג של היום יעסוק באספקט לא פחות חשוב והוא מה לא כדאי לעשות ברשתות החברתיות שלכם כשמחפשים עבודה (או בכלל):

1) פייסבוק הוא לא שיחת סלון - לפייסבוק, שלא כמו לינקדאין, יש תדמית של מקום אישי וחברי ולא בהכרח מקצועי. אין טעות גדולה מזו. מעסיקים לא ישמחו לגלות שהמועמד הפוטנציאלי משתמש בקללות, גסויות או התלהמויות.
2) אוהבים לבלות? לגיטימי לגמרי אבל מעסיקים לא חייבים לדעת על הבילוי ההוא באותו לילה כשהשתכרתם והגעתם למצב מביך. כשחושבים על זה גם הקרובים או סתם חברים אחרים שלכם לא חייבים לדעת על זה.
3) שונאים את העבודה שלכם? אתם לא לבד כנראה אבל גם כאן מעסיקים לא ישמחו לגלות שהשמצתם את מקום העבודה הקודם או חמור מכך כתבתם על אדם כזה או אחר בארגון שלכם דברים פוגעניים.
4) תמונת הפרופיל שלכם צריכה להיות עדכנית, נקיה ומסודרת ככל הניתן - אני בטוח שאתם אוהבים את הכלב/ה שלכם או דמות מפורסמת כזו אחרת, אמיתית או מצוירת אבל זו לא סיבה לשים תמונה שלהם במקום תמונת הפרופיל שלכם. אין גם סיבה לפרסם תמונה שלכם ללא חולצה, גם אם הגוף שלכם בנוי לתלפיות. כמו כן, אני בטוח שהחתונה שלכם/ן הייתה מאורע מאוד משמח אבל זו לא סיבה להשתמש בתמונות משם כתמונת פרופיל. אחרי שתתקבלו לעבודה תוכלו להזמין את הבוס לערב שקופיות (אבל תקפידו שיהיה קצר כי אחרת תצטרכו לחפש מקום עבודה אחר).
5) אני בטוח שחשבתם שיהיה מצחיק להצטרף לקבוצה כמו "אותה תמונה של משה דץ כל יום" או קבוצות מצחיקות אחרות אבל לא בטוח שזה ישעשע את המעסיק אז תבדקו באילו קבוצות אתם חברים ותסננו את אלו שאולי לא כדאי שתהיו חברים בהן. אגב, הקבוצה על משה דץ? אמיתית לגמרי.

להצטרפות לעמוד הפייסבוק של Extreme לחצו כאן

להצטרפות לעמוד הלינקדאין של Extreme לחצו כאן

אין תגובות עד כה

כתיבת תגובה

שלחו קו"ח
שלחו קורות חיים

    צרף קורות חיים:
    סוג הארגון המבוקש?
    היקף משרה מבוקשת?
    מיקום גיאוגרפי מבוקש?
    סוג העסקה מבוקש?

    רגע... לפני שאתם הולכים, את קורות החיים שלכם כבר שלחתם?

    תנו לנו לדאוג לכם למשרה מעולה!

      צרף קורות חיים:
      סוג הארגון המבוקש?
      היקף משרה מבוקשת?
      מיקום גיאוגרפי מבוקש?
      סוג העסקה מבוקש?