10 דברים שכדאי לדעת לפני שמחפשים את התפקיד הבא

אין על ספטמבר, חודש חגי תשרי הנפלא:) פותח לנו את הראש וגורם לנו למחשבות רבות. אחת המחשבות שמגיעה לכולם פתאום החודש היא על שגרת היום יום שלנו, האם היא מספקת? האם אנחנו עובדים בתפקיד המתאים לנו? האם אנחנו נמצאים כעת במקום הנכון בקריירה שלנו? ואולי, זה בדיוק הזמן להתקדם הלאה לתפקיד הבא. לתפקיד מעניין יותר, מתגמל יותר. לשנות קצת, לגוון, לרענן את סביבת העבודה שלנו.
אם גם אתם נמצאים במקום הזה בימים אלה, ומעוניינים להתקדם לתפקיד הבא, הפוסט הזה בדיוק בשבילכם.
לפני שמתחילים בחיפוש עבודה חדשה, יש כמה הכנות שכדאי לערוך. במיוחד בשבילכם, ריכזנו פוסטים נבחרים מהבלוג שלנו, שיסייעו לכם בתהליך.

1. עדכון קורות החיים
כותבים קורות חיים? קבלו 4 טיפים שיסייעו לכם במשימה
הגיע הזמן למציאת התפקיד הבא שלכם? אתם מתכננים להתחיל לחפש את האתגר הבא בחברות מובילות? השלב הראשון הוא כמובן עריכת קובץ קורות החיים שלכם.

שוק העבודה בעיקר בעולם ההייטק הוא תחרותי מאוד ולכן, קורות החיים שלכם חייבים להיות קריאים וידידותיים כשהמגייסים או המעסיקים יקראו אותם. מטרת המגייסים והמעסיקים היא כמובן לחלץ את המידע הדרוש להם במהירות מקובץ קורות החיים שלכם. 4 הטיפים לכתיבת קורות חיים בפוסט זה, מוצלחים ויגרמו למעסיקים פוטנציאלים לחזור אליכם ולזמן אתכם לראיון.
4 טיפים לכתיבת קורות חיים

איך לגרום לקורות החיים שלך למשוך את תשומת לב המגייס ב-6 שניות?
בענף התעסוקה כיום , מחפשי העבודה נמצאים בפני תחרות קשה אשר מחייבת אותם להתאמץ הרבה מעבר לחיפוש "הסטנדרטי" שהיה נהוג עד כה. הזמן הממוצע בו מגייס מחליט אם להמשיך לקרוא את קורות החיים המונחים לפניו הינו 6 שניות , ולכן קובץ קורות החיים שלכם צריך להתבלט באופן מיידי.
איך לגרום לקורות החיים שלך למשוך את תשומת לב המגייס ב-6 שניות?

7 שגיאות נפוצות בכתיבת קורות חיים שמומלץ להימנע מהן
מנהלת גיוס בכירה, שעברה על למעלה מ-40 אלף קורות חיים, קיבצה את 7 הטעויות הכי נפוצות שהכי עצבנו אותה. קיבצנו אותן עבורכם כדי שתוכלו להימנע מהן.
7 שגיאות נפוצות בכתיבת קורות חיים שמומלץ להימנע מהן

2. עדכון פרופיל הלינקדאין
למה חשוב להתאים את הפרופילים ברשתות החברתיות לקורות החיים?
אם אתם מחפשים עבודה חדשה ומשקיעים זמן רב בליטוש קורות החיים שלכם ולעיתים שוכחים לשים לב אם המידע בקורות החיים תואם למידע בפרופילים שלכם ברשת, לדוגמא בלינקדאין, חשוב שתדעו שמנהלי הגיוס מבצעים סריקה על המועמד ברשתות החברתיות טרם הזימון לראיון.
לכן אם המיתוג המקצועי שלכם אינו עולה בקנה אחד עם קורות החיים והפרופילים שלכם באינטרנט, כדאי ומומלץ שתדאגו להתאמה בהקדם. למה חשוב להתאים את הפרופילים ברשתות החברתיות לקורות החיים?

3. מודעות דרושים
מהו התפקיד האמיתי המסתתר מאחורי תיאור המשרה?
התחלתם לעבור על מודעות דרושים? קחו בחשבון שתיאור המשרה כפי שמוגדר במודעה, לא תמיד משקף באופן מדוייק את המשרה האמיתית.
עובדה פשוטה זו, גורמת תסכול רב בקרב אנשי היי טק, הם מגישים מועמדות למשרות המתאימות לכישורים ולתחומי העניין שלהם, רק כדי לגלות - במהלך הראיון או ביום הראשון שלהם בעבודה כי תיאור המשרה לא שיקף את העבודה בשטח.
לפני קבלת הצעת עבודה, אתם ללא ספק רוצים לדעת פרטים לגבי תחומי אחריות, תיאורי פרויקטים וכמה מרחב תמרון יהיה לכם בעת קבלת החלטות.

4. היערכות לראיון העבודה הטלפוני
רושם ראשוני – 5 טיפים להצלחה בראיון טלפוני
לא כל ראיונות העבודה מתקיימים פנים מול פנים, בעיקר בשלבים הראשונים בתהליך הגיוס. מועמדים רבים כיום, בעיקר בעולם ההייטק יעדיפו לבצע קודם שיחה טלפונית לתיאום ציפיות עם מנהל הגיוס טרם הגעתם לראיון בחברה ולוודא שהם לא יבזבזו זמן יקר.
הראיון הטלפוני הראשוני הוא חשוב ואף קריטי להמשך תהליך הגיוס. כבר בשלב זה, יש לכם הזדמנות להשפיע על הרושם הראשוני שייווצר. וזכרו: אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני!
היתרונות בראיון הטלפוני הם שאתם לא צריכים להשקיע בלבוש או לנסוע למשרד מרוחק והם לרוב קצרים יותר וממוקדים לעומת הראיונות הפרונטליים בחברה.
רושם ראשוני – 5 טיפים להצלחה בראיון טלפוני

5. היערכות לראיון העבודה בחברה
5 דרכים שיגרמו לכם להתבלט בראיון עבודה או פגישה עסקית
מי מאיתנו לא רוצה להיכנס לראיון עבודה, פגישה עסקית או כל סיטואציה חברתית אחרת ולהשאיר רושם חזק וחיובי, כזה שיזכרו.
ייתכן שיש לכם הרבה מה להציע - ניסיון מקצועי עשיר, תארים מתקדמים, מוסר עבודה שאין כמוהו - אבל האם אתם באמת בלתי נשכחים?
מיתוג אישי נכון, יגרום לכם להתבלט על פני אחרים, למנף את עצמכם מקצועית ולהשאיר את הרושם שאתם מעוניינים להשאיר.
5 דרכים שיגרמו לכם להתבלט בראיון עבודה או פגישה עסקית

6. היערכות לראיון העבודה בחברת סטארטאפ
כיצד תוכלו להצליח בראיון עבודה בחברת סטארטאפ?
אז איך תוכלו להצליח ולהרשים את המראיין? מנהלת הגיוס שלנו באקסטרים, עדי פריץ, משתפת אתכם בטיפים בעזרתם תוכלו לעבור את ראיון העבודה בחברות סטארטאפ בהצלחה.
כיצד תוכלו להצליח בראיון עבודה בחברת STARTUP?

7. התקבלתם!
התקבלתם! 10 סימנים המעידים שראיון העבודה עבר בהצלחה
יצאתם מראיון עבודה, עכשיו אתם יכולים לנשום לרווחה לפחות עד שתקבלו תשובה.
רוב האנשים יוצאים מראיון עבודה עם אחת משתי התחושות: ראיון העבודה היה מוצלח או שהיה מאכזב.
המאוכזבים , בד"כ מנסים להבין האם אכן הראיון הלך גרוע, האם היתה תנועה לא במקום שביצעו או אולי תגובה לא מספקת ותוהים מה באמת חשב עליהם המראיין.
עד לקבלת תשובת המראיין, ישנם כמה סימנים שיכולים לעזור לכם לדעת אם המראיין התרשם מכם והצעת העבודה כנראה בדרך אליכם.
בפוסט זה, 10 סימנים שכדאי לשים לב אליהם במהלך הראיון. אמנם הסימנים אינם תמיד 100% מבטיחים זאת, אך הסיכויים מאוד גבוהים. 

8. ניהול מו"מ מוצלח בנושא השכר והתנאים

5 טיפים לניהול משא ומתן מוצלח בנושא שכר
עברתם את ראיון העבודה בהצלחה. אולי אף עברתם מספר שלבים והגעתם לשלב החשוב של ניהול המו"מ בנושא השכר.
ניהול משא ומתן על גובה ותנאי השכר, הוא תהליך רב שלבי מורכב ולרוב אורך זמן. רוב העובדים חוששים לקיים שיחה עם הבוס ולבקש העלאת שכר. עובדים שעזרו את האומץ ויזמו שיחה כזאת עם הבוס שלהם וזכו לתשובה שלילית בשיחה זו, לרוב לא יזמו שיחה כזאת שוב בטווח הקרוב.
עובדים רבים כיום, מקבלים שכר הנמוך מהשכר, אותו היו יכולים לקבל במקום עבודה אחר בתפקיד דומה. רובם, ימנעו מליזום שיחה עם הבוס כי הם חוששים לקבל תשובה שלילית או דחייה או לא מעריכים את עצמם מספיק.
על מנת לנהל משא ומתן מוצלח עם הבוס בנושא השכר, יש להיערך מראש ולהתכונן בצורה אינטליגנטית ושיטתית.
5 טיפים לניהול משא ומתן מוצלח בנושא שכר

9. קבלת הצעת העבודה החדשה
קיבלתם הצעת עבודה? 5 גורמים שעליכם לשקול לפני שתגידו “כן"
קבלת הצעת עבודה תמיד מחמיאה. אבל רגע לפני שאתם אומרים בהתרגשות "כן" לתפקיד חדש נוצץ בחברה אחרת, אנו ממליצים לעצור רגע ולשקול אם זאת באמת ההזדמנות הנכונה עבורכם.
עליכם לבדוק את מקום העבודה הנוכחי ולהבין מה היתרונות והחסרונות בינו לבין הצעת העבודה החדשה שקיבלתם.
על מנת שתוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה, ריכזנו עבורכם בפוסט זה, מספר שאלות שכדאי שתשאלו את עצמכם.
קיבלתם הצעת עבודה? 5 גורמים שעליכם לשקול לפני שתגידו "כן"

10. התחלת עבודה חדשה
10 צעדים שמומלץ לעשות כשמתחילים עבודה חדשה
תמיד מרגש להתחיל עבודה חדשה. הזדמנויות חדשות, אוירה חדשה, סביבה חדשה והיכרות עם אנשים חדשים. עם זאת, זה גם מלחיץ. צריך ללמוד את התפקיד החדש, להכיר את מקום העבודה, הסביבה החדשה והאנשים. חשוב לנו להוכיח את עצמינו ולהראות לבוס החדש שלנו שהוא קיבל את ההחלטה הנכונה כשבחר בנו לתפקיד. בפוסט זה, ריכזנו עבורכם 10 צעדים שחשוב לעשות כשמתחילים עבודה חדשה.

אם הגעתם עד כאן, אתם כנראה מוכנים להתחיל לחפש את התפקיד הבא שלכם:)

לכל המשרות הפתוחות שלנו

שנה טובה ומוצלחת!:)

No Comments Yet.

Leave a comment