fbpx

תהיה חכם, תהיה יוסף, תהיה באקסטרים

זמן קריאה כ- 2 דקות

יוסף מפתח תוכנה תותח!

יוסף כבר משתעמם מכל סוגי הקורנפלקס אצלם בחברה,
יוסף מחפש את התפקיד הבא

יוסף שולח קורות חיים לאקסטרים,

יוסף מוצא תפקיד שווה בחברה מובילה.

תהיה חכם

תהיה יוסף ותבדוק אם יש משרות הייטק חמות שהם בול בשבילך!

תכניתן/ית  .NET

לחברת סטארטאפ בתנופת צמיחה הממוקמת בפתח תקווה, בעלת מוצר ייחודי בעולם ה-   DEVOPS ופעילות גלובאלית, דרוש/ה תוכניתנ/ית .NET להשתלבות בצוות צעיר בסביבת עבודה דינאמית. דרישות: ניסיון של 3 שנים ומעלה בפיתוח C# בסביבת  WINFORM, ניסיון רב בפיתוח תשתיות SERVER, ניסיון מוכח בכתיבת WCF, עבודה מול  DB SQL/ORACLE.

שלח/י קורות חיים

מנתח/ת מערכות  BI

לארגון פיננסי מצליח באזור המרכז דרוש/ה מנתח/ת מערכות BI לתפקיד מאתגר והשתלבות בצוות מוביל. דרישות: ניסיון של 3 שנים ומעלה כמנתח/ת מערכות BI בארגונים גדולים, מעל 3 שנות ניסיון בעבודה מול משתמשים בכירים, יכולת מוכחת בניתוח מערכות BI רחבות וגמישות במתודולוגית   DWH  ו- design של מערכות  BI, ניסיון בכתיבת מסמכי אפיון הכוללים אפיון פונקציונאלי, אפיון טכני source to target- , אפיון פתרונות מבוססי OLAP .

שלח/י קורות חיים

מתכנת/ת  WEB

לחברת תקשורת מובילה בתחומה, דרוש/ה מתכנת/ת WEB להצטרפות לצוות מתכנתים מיוחד.
הפיתוח נעשה בשפת .NET /C# עבור אתר החברה ופורטלי ה- self service שלה. דרישות: תואר ראשון במדעי המחשב, ניסיון של שנה בפיתוח אתרי אינטרנט חיצוניים בטכנולוגיית asp.net, עבודה עם שפותWEB יות, ניסיון עם עבודה עם WEB SERVICES ,WCF.

שלח/י קורות חיים

מהנדס/ת מערכות מידע

לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה מהנדס/ת מערכות מידע עבור פיתוח RPG בתחום הלוגיסטיקה והייצור. דרישות: ניסיון בפיתוח ב- RPG/LE, ניסיון בסביבת AS400 ,
ניסיון בתחום לוגיסטיקה וייצור, ניסיון מוכח בפרויקט אינטגרציה וממשקים בין as/400 למערכות פתוחות, ניסיון של מס' שנים בפיתוח ותחזוקת מערכות תוכנה.

שלח/י קורות חיים

מפתח/ת  Embedded

לחברת הייטק מצליחה דרוש/ה מפתח/ת לצוות תוכנה RT Embedded SW Engineer - דרישות: אפשרי ללא ניסיון או עד 5 שנות ניסיון, נסיון בפיתוח בשפת  C, תואר רלוונטי (Bsc.EE /Bsc.CS).

שלח/י קורות חיים

מנהל/ת פרויקט ומנתח/ת מערכות טכני לתחום הדיגיטל

לחברת אשראי מובילה באזור המרכז דרוש/ה מנהל /ת פרוייקטים ומנתח /ת מערכות לתחום הדיגיטל לתפקיד מאתגר. דרישות: תואר במדעי מחשב/הנדסת מערכות מידע/בוגרי ממר''ם, רקע טכנולוגי חזק עם רקע מוכח בפיתוח/ניתוח טכני של אפליקציות מובייל - לפחות שנתיים, היכרות ברמה של hands on עם תשתיות אבטחת מידע בארגונים פיננסיים/בטחונים/ביטוחיים FW),כלי( LB, WAF  לרבות אינטגרציה של / WebServicesממשקי REST , היכרות מעשית עם ecosystem של אנדרואיד ו IOS-, ניסיון בניהול פרויקטים.

שלח/י קורות חיים

תכניתן .NET וJAVA

לבנק מוביל באזור השפלה דרוש/ה תוכניתן/ית .NET ו JAVA-. דרישות: ניסיון של 3 שנים בפיתוח ו-JAVA , יכולת למידה מהירה, ORACLE, הכרות עם שרתי iis,was .

שלח/י קורות חיים

מהנדס/ת בדיקות מנוסה

לקבוצת תוכנה בצפון דרוש מהנדס/ת בדיקות מנוסה השתלבות בקבוצת ולידציה גלובאלית האחראית על הולידציה של אחד ממוצרי הדגל של החברה. התפקיד כולל בדיקות משולבות של חומרה ותוכנה ועבודה עם ציוד בדיקה. דרישות: השכלה: הנדסאי/ת, מהנדס/ת אלקטרוניקה,
ניסיון מוכח בבדיקות משולבות חומרה/תוכנה.

שלח/י קורות חיים

מחפש משרות הייטק נוספות? אולי כאן תמצא משרה שהיא בול בשבילך!

המון בהצלחה!

 

אין תגובות עד כה

כתיבת תגובה

שלחו קו"ח
שלחו קורות חיים

    צרף קורות חיים:
    סוג הארגון המבוקש?
    היקף משרה מבוקשת?
    מיקום גיאוגרפי מבוקש?
    סוג העסקה מבוקש?

    רגע... לפני שאתם הולכים, את קורות החיים שלכם כבר שלחתם?

    תנו לנו לדאוג לכם למשרה מעולה!

      צרף קורות חיים:
      סוג הארגון המבוקש?
      היקף משרה מבוקשת?
      מיקום גיאוגרפי מבוקש?
      סוג העסקה מבוקש?