fbpx

מה לרשום בתקציר ה – Summary שלכם ב – LinkedIn?

זמן קריאה כ- < 1 דקות

חשבתם פעם מה הכי נכון לרשום בחלק ה - Summary בפרופיל LinkedIn שלכם? אתם לא לבד.

יועצי קריירה בכירים בLinkedIn ממליצים כי ה -Summary צריך להיות זהה לחלק הכללי הכתוב בקורות החיים שלכם. מבט ענייני וממוקד על מי אתם ובאיזה סוג של משרה אתם מעוניינים.

האם אתם מחפשים משרה חדשה? או שמא אתם מעוניינים במציאת משקיע עבור העסק שלכם? או אולי הנכם מעוניינים למצוא מנטור?

ה - Summary הוא המקום לבטא זאת. וודאו כי התקציר אינו יבש ומשעמם. תקציר זה עשוי להיות הרושם הראשוני והיחיד שיקבל עליכם המעסיק הפוטנציאלי שלכם או המשקיע הבא, השקיעו מחשבה בחלק זה.

תצהיר ה - Summary נותן לכם אפשרות להציג תכונות אישיות שלכם.

זהו המקום המושלם בו ניתן להסביר ולחדד את הפן המקצועי שלכם- כיצד הגעתם לתעשייה, מה אתם אוהבים בתחום ואיזה סוג של איש מקצוע אתם.

רמת הרשמיות בה תשתמשו עשויה להיות תלויה בתחום בו אתם עוסקים. חשוב לזכור כי זהו המקום להביא לידי ביטוי את תכונות האישיות שלכם- הנקודה שמבדילה בינכם לבין שאר האנשים בפרופיל המקצועי הדומה לפרופיל שלכם. כמובן חשוב לרשום את התקציר בגוף ראשון לא משנה כמה רשמי הפרופיל שלכם הולך להיות.

טעות גדולה היא להותיר את ה - summary ריק. לפעמים ניתן לראות גם תקצירים הכוללים רשימה של טכנולוגיות או רשימת מושגים מתוך עולם תוכן המקצועי. כל אלו אינם מביעים לידי ביטוי את המטרה של ה - summary. בנוסף, עליכם להימנע מלרשום דברים אישיים מדי, למשל, איפה גדלתם וכד'. אתם בהחלט יכולים לרשום מספר תחביבים שלכם, אך נסו לא להגזים על מנת שההישגים האישיים שלכם לא יהיו דומיננטיים יותר מההישגים המקצועיים.

טיפ אחרון וחשוב: Summary של כ40 מילים ומעלה מגדיל את הסיכוי שלכם להופיע בחיפוש אצל אנשים בעתיד.

הכנסו עכשיו לעמוד המשרות שלנו ותמצאו את הקריירה הבאה שלכם.

בהצלחה!

אין תגובות עד כה

כתיבת תגובה

שלחו קו"ח
שלחו קורות חיים

    צרף קורות חיים:
    סוג הארגון המבוקש?
    היקף משרה מבוקשת?
    מיקום גיאוגרפי מבוקש?
    סוג העסקה מבוקש?

    רגע... לפני שאתם הולכים, את קורות החיים שלכם כבר שלחתם?

    תנו לנו לדאוג לכם למשרה מעולה!

      צרף קורות חיים:
      סוג הארגון המבוקש?
      היקף משרה מבוקשת?
      מיקום גיאוגרפי מבוקש?
      סוג העסקה מבוקש?